Tipy pre vás
Zaslanie Vašej objednávky do BOXOV:
Výhodou využitia zaslania Vašej objednávky prostredníctvom boxov je možnosť vyzdvihnutia zásielky 24/7, v akejkoľvek dennej či nočnej dobe, skrátka vtedy, keď máte čas bez zbytočného čakania.
BalíkoBox (Slovenská pošta)
Ak ste sa rozhodli pre zaslanie Vašej objednávky do BalíkoBoxu Slovenskej pošty, pošta Vás upozorní na vloženie balíka do BalíkoBoxu SMS správou s unikátnym PIN kódom. V prípade balíka na dobierku Vám pošta zašle aj údaje o výške dobierky. Balík Vás v BalíkoBoxe počká 3 dni od doručenia správy. Na displeji BalíkoBoxu zadajte PIN kód na otvorenie schránky. Ak ste si objednali balík na dobierku, zaplatíte zaň platobnou kartou priamo v termináli BalíkoBoxu.
Konkrétny BalíkoBox v objednávke zadáte tak, že kliknete do poľa pre výber BalíkoBoxu ľavým tlačidlom myši, pootočte kolieskom myši a objaví sa zoznam dostupných BalíkoBoxov. Kliknutím vyberiete ten svoj. Nedarí sa? Nevadí, stačí adresu Vášho BalíkoBoxu napísať do poznámky v objednávke.
Vašu objednávku Vám samozrejme zašleme aj na Vašu poštu, alebo na adresu (Slovenská pošta).
Z-BOX (Packeta)
Aby sme Vám mohli zaslať objednávku Packetou, budete si potrebovať stiahnuť jej aplikáciu. Packeta Vám pošle notifikáciu, že zásielka už je v Z-BOXe. Pred Z-BOXom si zapnite na telefóne Bluetooth a lokalizačné služby. Potom otvorte v telefóne aplikáciu Packeta. Appka sa automaticky spáruje s Vašou schránkou. Schránku otvoríte kliknutím na Otvoriť schránku v detaile zásielky. Vyberte svoju zásielku a schránku zatvorte. Očakávate zásielku na dobierku? Zaplaťte ju v aplikácii ešte pred príchodom k Z-BOXu kliknutím na Zaplatiť dobierku. Balík Vás v Z-BOXe počká 2 dni. Potrebujete predĺžiť úložnú dobu? Kliknite v detaile zásielky na predĺžiť. Získate ďalší deň na vyzdvihnutie.
Ako nájsť Z-BOX vo Vašom okolí? V aplikácii Packeta, sekcia mapa, zvoľte filter Z-BOX.
Ako zapnem Bluetooth a lokalizačné služby v telefóne? Väčšina chytrých telefónov má túto voľbu v sekcii Nastavenia. Pri inštalácii aplikácie Packeta potom odporúčame zvoliť možnosť "umožniť aplikácii zdieľať vašu polohu".
V prípade, že v čase doručovania nebolo vo zvolenom Z-BOXe miesto, aby ste mali zásielku k dispozícii už v ten istý deň, doručí Vám ju Packeta na najbližšie výdajné miesto.
Adresu Z-BOXu, do ktorého si želáte poslať zásielku s Vašou objednávkou nám, prosím, napíšte do poznámky v objednávke.
Aj do Českej republiky už zasielame do Z-Boxov (Zásilkovna/Packeta). Adresu Z-Boxu napíšte, prosím, do poznámky v objednávke.